Film korporacyjny

Medical Biology and Technology as Art Abstract

Służy zarówno komunikacji zewnętrznej, jak i wewnętrznej firmy. Jako narzędzie komunikacji zewnętrznej prezentuje sposób jej działania, historię, produkty, relacje inwestorskie, relacje z klientami. Jako narzędzie komunikacji wewnętrznej motywuje pracowników do sprzedaży, szkoli pracowników, dokumentuje życie firmy – relacje ze szczególnych wydarzeń, targów, konferencji.

Cel: promowanie firmy, kreowanie wizerunku oraz poprawianie komunikacji wewnątrz firmy.

Korzyści:

  • wspomaga działania public relations,
  • buduje pozytywny wizerunek firmy,
  • przekazuje informacje w ciekawy, łatwy do zapamiętania i przekonywujący sposób,
  • zwiększa świadomość marki oraz prestiż firmy,
  • motywuje pracowników do jeszcze bardziej efektywnej pracy

Przeznaczenie:

  • umieszczanie na stronach internetowych lub intranetowych,
  • wydawanie na płytach DVD
  • wyświetlanie na projektorach oraz monitorach plazmowych