Filmy promocyjne

Medical Biology and Technology as Art Abstract

Przedstawiają firmę, produkt, bądź konkretną usługę. Zachęcają do zapoznania się ze szczegółową ofertą firmy. Z tego rodzaju produkcji mogą również skorzystać instytucje, miasta, stowarzyszenia, które chcą wypromować swoje przedsięwzięcia lub poinformować szeroką grupę odbiorców o podejmowanych inicjatywach. Film promocyjny jest dłuższy od standardowej reklamy telewizyjnej. Jest ciekawszą formą przekazu niż słowa sprzedawcy, ulotka.

Cel: Promowanie firm, instytucji, miast, stowarzyszeń; ich wizerunku, marki, produktu, usługi, inicjatywy.

Korzyści:

  • znakomicie uzupełnia strategię marketingową,
  • tworzy pozytywny wizerunek firmy,
  • jego przekaz jest łatwy w odbiorze,
  • zachęca do kupna produktów lub usług,
  • podnosi prestiż firmy, kreuje jej wizerunek oraz wpływa na wybór potencjalnych klientów.

Przeznaczenie:

  • umieszczanie na stronach internetowych (np. na własnych www, na portalach społecznościowych, na portalach branżowych),
  • wyświetlanie na monitorach plazmowych (np. na targach, na konferencjach, w galeriach handlowych, w komunikacji miejskiej),
  • wydanie na płytach DVD i rozdawanie np. w teczkach ofertowych,
  • przekazanie do emisji stacjom telewizyjnym.