Jedne z najważniejszych i najbardziej skutecznych form promocji produktów i usług oferowanych przez firmy. Mają na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Produkcja wiąże się z koniecznością posiadania dużego budżetu. Standardowe filmy reklamowe tworzone na potrzeby telewizji trwają najczęściej 30 sekund, ale możliwe są krótsze warianty: 8 czy 15 sekund. Można je także umieszczać na stronach internetowych, wyświetlać na monitorach plazmowych.
Cel: skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei
Korzyści:
- jeden z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych,
- podnosi prestiż przedsiębiorstwa,
- buduje markę w świadomości przyszłych odbiorców towarów lub usług,
- zwiększenie sprzedaży.
Przeznaczenie:
- emisja w stacjach telewizyjnych,
- wyświetlanie na monitorach plazmowych (np. w komunikacji miejskiej, w galeriach handlowych),
- umieszczanie w Internecie.