Filmy reklamowe

Medical Biology and Technology as Art Abstract

Jedne z najważniejszych i najbardziej skutecznych form promocji produktów i usług oferowanych przez firmy. Mają na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Produkcja wiąże się z koniecznością posiadania dużego budżetu. Standardowe filmy reklamowe tworzone na potrzeby telewizji trwają najczęściej 30 sekund, ale możliwe są krótsze warianty: 8 czy 15 sekund. Można je także umieszczać na stronach internetowych, wyświetlać na monitorach plazmowych.

Cel: skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei

Korzyści:

  • jeden z najskuteczniejszych narzędzi promocyjnych,
  • podnosi prestiż przedsiębiorstwa,
  • buduje markę w świadomości przyszłych odbiorców towarów lub usług,
  • zwiększenie sprzedaży.

Przeznaczenie:

  • emisja w stacjach telewizyjnych,
  • wyświetlanie na monitorach plazmowych (np. w komunikacji miejskiej, w galeriach handlowych),
  • umieszczanie w Internecie.